jag vet inte hur jag gör det...

hej.
idag blir det lite krisigt om jag kan seja så :o
ja jag ska lana med johanna ikväll och före de så ska jag vara med vera :o
alltså jag vet inte hur jag kan eller hur jag gör det :D
men iallafall det får jag klura ut ....
men idag kommer michaela hem "wohoooo"!!
önskar du var här nuu.

men mer om vera = veronika
jo jag ska ringa henne vid typ ja jag vet inte 11,12 ja tror det :D
sen ska vi vara och göra oss i ordning till bus eller godis <3333
ja hon är ju sådära knäpp :D XD XD  men knäpp på ett sånt där bra och kuuul sätt. :)
men efter vera då då kommer johanna och såver över :D "vi  ska ju lanaaa!!"
sen imårgon ska jag och johanna shoppa ... whooohoo
jag läängtar... <33
frästen har jag sagt att jag har
"trumvirvel"
HÖSTLOV
jeippie hoheha
men nu årkar jag nog bara att lägga upp en bild sen skriva puss hej
pusshej
oj fick precis reda på att vera ska åka till sina kusiner schysst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Wilma

<3<3<3

RSS 2.0