idag är det en sån där dag man vill ha :)

hejsan! ;)
idag är det ju HOKEYMAAAATCH!!!
jipppiiiee
men innan det så ska jag ju packa och sånt...
vet inte riktigt hur eller vad jag ska packa :D
det vart inge packning igår för jag orkade inte .. haha
men snart så ska jag spela liite spel på datan" okej liiite mer enliite"
hehe
alltså jag läängtaar så mycket tills 5 eller 6 kommer inte ihåg villken tid hokeymatchen började ;)
Jag får väll ta med mig kameran så ni tror på mig :D
men nu ska jag nog inte skriva så mkt mera :o
Bildeeer :D
pusshej


Kommentarer
johanna:(

Bara bilder på dinna vänner jag då`:(// johanna

2011-11-03 @ 12:09:12
wilma

sorry

2011-11-11 @ 16:29:52
URL: http://snyggwilma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Wilma

<3<3<3

RSS 2.0