mer om mig :D

okej nu har jag lite tråkigt så ni får mer fakta om mig men den här gången äre mycket.
  1. vad heter du? : wilma
  2. gillar du katter ? :ja
  3. har du katt/hund ? :ja tre katter
  4. är ditt liv komlicerat? :nej de tycker jag inte
  5. har du kille? :jepp
  6. om inte är du tänd på någon? : ........
  7. känner du någon som har ätigt en friterad gräshoppa? : min mamma.
  8. har du kompisar i tailand? : jepp
  9. gillar du selena gomez? : jaaaaaaaaa
  10. har du en självuptagen och ego kompis? : kanske
  11. har du sett en kille i badbyxor men inte vid badet i skolan? : ja
  12. har du varigt på kolmården? : jepp
  13. saknar du någon? : mmmm lali
  14. vill du bli fjortis? :alldrig fjortisar är korkade eller nej inte korkade men jag tycker dom är lite koko inget illa menat¨
  15. vad heter din bärsta kompis? :revekka
  16. har du förlorat någon du älskar? : ja lali
  17. har du någonsin tittat på en tre bent katt? :¨nehej
  18. gillar du att skolan har börjat? :nja bara första dan inge mera.
  19. vad är ditt favvo ämne i skolan? :....RAST......
  20. känner du någon som har en hund? : ja många...
  21. hur många kill kompisar har du? : jadu alltifrån 2-7
  22. vilkens blogg vill du rekomendera? min kusin frida. :
  23. har du surfat? :nepp
  24. kan du prata eng.? :yes
  25. gillade du dom hära frågorna? : ja dom var bra.
pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Wilma

<3<3<3

RSS 2.0