kärlek

kärlek är det man kan ha tiomiljarder gånger om året det vet jag för så är det för mig jag är kär i en kille som heter................... ja jag komer seja vem det e sen hahaa.men men undrar hur ni har det jag har det bra jag gillar inte skolan men saker måstes göras.och i dag är det ju första april skiiittt gillar inte att bli lurad :/ men men går det att göra åt ja men då måste man holla sig undan vilket jag inte kan hehe.men hopas ni har det kul på första april.

men denna sida ska läggas ner :(















april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill ja denna sida ska inte läggas ner tror ni att jag är knäpp hihi.


men den dära killen heter.....................................................
























ALFRED (L)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Wilma

<3<3<3

RSS 2.0