jag vet det jag inte vet ??!!

hej.. eller ska man seja godförmiddag:D
igår vart det inte johanna men shoppingen var ju kuul :)
önskar att hon vore här...
men imårgon blir det tåg och buss och shopping ( putte litee ) och hokeymatch och till syrrans lägenhet ...
det blir full rulle imårgon :D
jag hoppas niklas har fixat min seng när jag kommer dit . haha
amen jag kommer nog sakna jocke "brorsan" när jag åker :O
men hallåå bossee också :)
vill ni ha en bild på  bosse ?? aa okej ni får väll det då :D
tihi..
han gillar kanske att läsa. haha
jusst nu lyssnar jag på mikrofonkåt trrroooor det stavas så kommer inte i håg ;)
idag blire nog inte så mkt ska nog packa idag för annars blire det stressigt :O
och det vill man ju inte ha ;)
men undrar om jag ska ta med mig hårmouse ??? aaa det får nog bli hårmouse och läppglans det är det ju det viiktigaste... jo MAMMAS kom ihåg MAMMAS kreditkort .! hahhahahaa xdxdxd nej då hon får ta ut pengar till popcorn och sånt + jacka och meeeer..
kanske ett sånt dära stort finger :D någon måste ju beherska oskar . haha
sötnos <3<3<3
hejdå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Wilma

<3<3<3

RSS 2.0