i love it

1. Vad tycker du om att göra? : blogga lite då och då
2. Vad tycker du inte om att göra?:ljuga och bråka med pappa!!!!
3. Hur ska en bra kompis vara? snäll,ärlig,rolig,inte tjata,umgås mycket med mig . m.m
4. vilken är den godaste maten? tackos
5. Vilken är den äckligaste maten? skol maten :)
6. Vem är din idol? selena gomez
7. Om du fick välja vem du ville,vem skulle du då vara för en enda dag? ingen jag trivs med mig själv men om jag måste välja så min katt.
8. Vilket är ditt favoritprogram? magi på wewerly playce,hannahmonthanna forever och alla nya serier
9. Vilken är din favoritlåt? alltid lika fruktansvärt fräch 
10. Vilken är din favoritfilm? oj jag vet faktist inte
11. Höst/vinter/vår eller Sommar? sommar!!!
12. Vilken är din favoritsport? hand boll
13. Vilket är ditt favoritämne? rast men också idrott
14. Vem är världens bästa storasyster? michaela
15. Vem är världens bästa pojkvän till världens bästa syster? niklas

PUSS!          den här var från min underbara syrra michaela
puss på er <3333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Wilma

<3<3<3

RSS 2.0