min dag.

tjaba min dag har varigt hit och dit jo när jag vaknade var klokan 8 det var inte kul. och jag gick upp vid halv nio hehe. jocke min brorsa och hans kompis kim såv över och vetni jag tenkte direkt på igår för jag hadde köpt tålv kilo godis alså tio kr kilo inte så mycket va kim sa till mig att han skemdes lite när han lämnade fram en femma för en halv påse gjorde jag med men va fan godis livet ut typ ;) jag har inte ätigt mat en. jag är inte direkt hungrig ;) . imårgon ska jocke och hans klass spela upp en teater vet ej vad det handlar om (men man har ju smygtittat på manuset :) )      aja hejdå ska titta in på kalleanka.se den sidan äger jag har vunnigt 2 biobilljetter den som är snällast i skolan får åka med så hörni passa er annars får ni inte följa med moahahahahahahaaaaaaa hejdååå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Wilma

<3<3<3

RSS 2.0