jäkla åhhhh.

hejsan det är sån jäkla tur att man har en  brorsa. vet ni vrf? jo så här var det! jag sa att jag mådde illa men jag fick venta på bussen endåååå !!! och då sprang jag men mådde endå illa och då sa dom jäkla typerna moa och adrea att jag inte hadde ont! det blev jag ledsen över och när jag sa åt min brorsa då...  då skulle han hälsa till andrea och moa att dom var DUMMA I HUVUDET om dom trodde att jag aa typ fejka jäkla skiiit. och en gång då tenkte dom nästan gå fram och bli arg på moa och andrea då vart jag lite gladare hahahaha. om ni läser detta så kan jag bara seja två ord til andrea och moa. Här kommer det. PASSA ER!!!!. snipp snapp slut hejdåååå,.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Wilma

<3<3<3

RSS 2.0