lite bloggtid nu.

hej hej min friend sa åt mig att blogga mera så jag får väll gö det . . tack johanna ....
iallafall jag ska bäretta om mig typ  8-15 saker om mig så vi börjar väll.
  1. Är du snäll? :jepp jag tycker det iallafall.
  2. tycker du om fotboll? : nja ibland för min bästis skull :)
  3. om du måste välja foppa eller  djumpa skor? :hmm djumpa skor tror jag nog.
  4. om du skulle vara strand satt på en öde ö vem skulle du hälst vilja ta med dig? : min bästis eller min pojkvänn.
  5. gillar du dumma men snygga killar? : nej dom ska vara snälla och snygga och lite eller mycket roliga.
  6. skulle du vilja ha mer dig och mindre dom? : njaej det tror jag nor inte
  7. gillar du att fiska? :
  8. villken kille skulle du hälst vilja kyssa? : kasper (min pojkvän)
  9. har du kille/tjej? : ja en kille.
  10. om du har en. vad heter han? :kasper
  11. om du inte har en. vill du ha en ? : ......
  12. har din kille (om du har en) typ sett en peka finger som du känner? : ja
  13. vad heter din/dina bästisar? : revekka
pusshej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Wilma

<3<3<3

RSS 2.0