mig

mig nu ska jag seja vad jag gillar och sånt.

jag.
  1. jag gillar att sporta tillexempel.fotboll,inne bandy,basket och mykt mer.
  2. jag gillar okså att äta godis,cihps,popcorn,mammas mat och mer
  3. jag gillar utmaningar men har lätt att ge upp men fortjäter endå.
  4. äslkar några killar som är 1.söta 2.snygga och 3. cola och sånt.
  5. gillar att sitta vid datan.
familj.
  1. dom  är alltid snälla
  2. min bror är drym men det är ju nästan allas.
  3. min syrra är ihop med världen snällaste.
  4. min syrra bor själv och är snygg,snäll,rar och bryr sej om mig myket.
  5. min pappa är en riktig skojare ställer upp för mig okså.
  6. mina katter heter tuvs,kompis och findus.kompis kanske ska avlivas :( och findus är lat och inte så värst modig och tuvs ja tuvs hon är bäst han är modig. :)
  7. och hela min famil är snälllllllllllllllllllll.
vänner.
  1. johanna hon är snäll och sånt hihi.
  2. lina hon är sju men endå  snäll och kul att leka med.
  3. elin hon och jag har varigt bästisar enda sen lekis.
  4. josefine han.hoon är snäll vi kan  bråka men endå vet jag att vi är vänner.
  5. andrea snäll är myket med josenfin hed.
  6. moa är snäll och är lite konstig lite då och då men det gillar jag.
  7. josefin hed snäll och är myket med moa andrea och johanna.
  8. hampus snäll och äventyrlig
  9. jonathan.n ja vad ska man seja lite snäll och lite stödig.
  10. erik i by.snäll.
  11. jessika snäll litee rolig.
  12. LOVISA.WOHOOO.snäll rolig och är modig.
  13. nor snäll  liteeeeeee  dryg typ.
  14. åkså några mer  men men.
det var det de nu vet ni enu mer om mig och allt ha det bäst hejdåååååååååååååååååååååååååååååååååå.


Kommentarer
frida

Jag har frågestund på min blogg, snälla ställ mååånga frågor! :D

2011-04-02 @ 18:43:45
URL: http://fridafotoo.blogg.se/
Gossip

Hej allt bra ? :D

2011-04-02 @ 18:49:00
URL: http://thegosssiper.blogg.se/
frida

men asså jag menade att du skulle ställa frågor till mig i det inlägget, alltså typ som dessa:

Favoritfärg?

Och så vidare! :D

2011-04-02 @ 19:19:19
URL: http://fridafotoo.blogg.se/
Mickis och Niklas

Åh,vad du är gullig gumman! Vi saknar dig! <3

2011-04-03 @ 20:21:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Wilma

<3<3<3

RSS 2.0